het grote ANTI vvd topic, rap aangemaakt... ![]() |
| Welkom Gast [ Aanmelden · Registreer] |
het grote ANTI vvd topic, rap aangemaakt... | ravinder |
Gepost op: 8 Feb 2010, 23:34
|
![]() |
-------------------- ''live long and prosper''
|
| Lost |
Gepost op: 8 Feb 2010, 23:36
|
![]() |
-------------------- Blow wind blow wherever you may go...cause I'm going straight to the top...up where the air is fresh and clean
|
| De-Das |
Gepost op: 8 Feb 2010, 23:38
|
![]() |
Nou Ravi, brand los !
-------------------- God created man, colonel Samuel Colt made them equal
Als twee mensen het volledig met elkaar eens zijn heeft er (waarschijnlijk) slechts één nagedacht. (Conrad Adenauer) If you talk behind my back, you're in a great position to kiss my ass Immer, wenn´s mich umhaut und mir schwindet der Humor, stell ich mir Politiker beim Ficken vor. (Götz Widmann ) |
| ravinder |
Gepost op: 8 Feb 2010, 23:40
|
![]() |
wat mijn grote kritiek is voor wat betreft het vvd gedachtengoed is dat als het aan hun ligt we uiteindelijk een soort van usa samenleving krijgen: het recht van de sterksten, kortom voor the lucky few, en de rest...
|
| De-Das |
Gepost op: 8 Feb 2010, 23:43
|
![]() |
Oh ? En kan je dat beargumenteren ?
Als twee mensen het volledig met elkaar eens zijn heeft er (waarschijnlijk) slechts één nagedacht. (Conrad Adenauer) If you talk behind my back, you're in a great position to kiss my ass Immer, wenn´s mich umhaut und mir schwindet der Humor, stell ich mir Politiker beim Ficken vor. (Götz Widmann ) |
| Ghost |
Gepost op: 8 Feb 2010, 23:48
|
![]() |
vvd? Wat is dat voor kliek?
-------------------- boe
|
| ravinder |
Gepost op: 9 Feb 2010, 00:20
|
![]() |
[URL=http://www.sportdome.nl/arena/index.php?showtopic=3812&hl=vvd congres&st=75]en zich afvroeg of ze wel in de VVD thuishoorde[/URL]
|
| De-Das |
Gepost op: 9 Feb 2010, 00:25
|
||
![]() |
||
| ravinder |
Gepost op: 9 Feb 2010, 00:27
|
||||
![]() |
idd, wat raar. -------------------- ''live long and prosper''
|
||||
| De-Das |
Gepost op: 9 Feb 2010, 00:28
|
||||||
![]() |
Ja, ik snap de relevantie ook niet helemaal ... -------------------- God created man, colonel Samuel Colt made them equal
||||||
| Sonic |
Gepost op: 9 Feb 2010, 00:50
|
||
![]() |
onzin natuurlijk.. verder een nette partij, al heb je natuurlijk met Van Baalen wel een aardige debiel rondlopen. Dat het economisch liberalisme je niet aanspreekt kan natuurlijk, maar uiteindelijk is het wel de reden dat nederland (en de rest van de wereld) zo rijk is. -------------------- "Laws are like cobwebs, which may catch small flies, but let wasps and hornets break through."
- Jonathan Swift, 1707 "Le cinéma est une invention sans avenir" - Louis Lumière, 1885 |
||
| ravinder |
Gepost op: 9 Feb 2010, 00:52
|
||||
![]() |
zeker, individuele ontplooiing is een groot goed, maar daar heb je geen nachtwakerstaat voor nodig. -------------------- ''live long and prosper''
|
||||
| ravinder |
Gepost op: 9 Feb 2010, 00:53
|
||||||||
![]() |
dat schoot me te binnen al terwijl een eerdere quote typend. -------------------- ''live long and prosper''
|
||||||||
| Sonic |
Gepost op: 9 Feb 2010, 01:06
|
||||||
![]() |
niet op de amerikaanse manier, maar soms vraag je je af waar de logica zit.. als je mensen hoort zeggen dat ze het zo zwaar hebben met een uitkering 'dat ze zelfs hun auto hebben moeten verkopen', en hoeveel mensen gewoon op die uitkering blijven teren omdat ze zich te groot voelen voor de baantjes die ze wel kunnen krijgen. Een vriend van me is net afgestudeerd (Nederlandse taal en cultuur), en die krijgt dik 600 euro per jaar van de gemeente Utrecht. Officieel is het geen uitkering, maar hij krijgt het wel, moet hij dan een keertje in de week voor naar een cursus ofzo. Zei ook al tegen hem dat je toch makkelijk een lullig baantje kan vinden voor net zo veel of meer, maar hij vond dit veel te makkelijk (en niet onterecht natuurlijk). En dat voor iemand van 22.. -------------------- "Laws are like cobwebs, which may catch small flies, but let wasps and hornets break through."
- Jonathan Swift, 1707 "Le cinéma est une invention sans avenir" - Louis Lumière, 1885 |
||||||
| De-Das |
Gepost op: 9 Feb 2010, 01:09
|
![]() |
Nederlandse liberale partijen willen toch ook helemaal geen nachtwakerstaat voor zover ik weet ?
Wel gaan zij eerder voor een hulp en motivatie tot zelfzorg i.p.v. een verzorgings-staat ? Niks mis mee lijkt me (in de meeste gevallen) -------------------- God created man, colonel Samuel Colt made them equal
| Kuusj |
Gepost op: 9 Feb 2010, 07:19
|
![]() |
Magertjes hoor, de input van ravi hier.
-------------------- The buddy system is essential to your survival; it gives the enemy somebody else to shoot at.
We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further. |
| Freddie |
Gepost op: 9 Feb 2010, 08:18
|
||
|
|
Typische SP-er, zoveel mogelijk gratis, hard schreeuwen dat je anti bent, nauwelijks met degelijke alternatieven/ argumenten komen -------------------- They can buy, but can't put on my clothes...
I don't want to limp for them to walk... Never would have known of me before... I don't want to be held in your debt... I'll pay it off in blood, let I be wed... I'm already cut up and half dead... I'll end up alone like I began... |
||
| Krosmo |
Gepost op: 9 Feb 2010, 10:30
|
||||
|
|
Het ergste is dat de SP niet de enige partij is die zo handeld tegenwoordig, het lijkt wel gedachtengoed geworden voor alle partijen. Enkel Wilders lijkt alle partijen nog te kunnen laten samenwerken, allemaal tegen Wilders. -------------------- Ik hoef geen rechten, doe mij maar vrijheid.
|
||||
| lars91 |
Gepost op: 9 Feb 2010, 11:06
|
||||
![]() |
Die zit in Brussel. De VVD is een uiterst nette partij. Niks mis mee. Ik kan me ook wel vinden in het liberale gedachten goed van de VVD. -------------------- Ons aller Ajax
Save Water, drink Beer |
||||
| Freddie |
Gepost op: 9 Feb 2010, 11:20
|
|
|
lars91
-------------------- They can buy, but can't put on my clothes...
I don't want to limp for them to walk... Never would have known of me before... I don't want to be held in your debt... I'll pay it off in blood, let I be wed... I'm already cut up and half dead... I'll end up alone like I began... |
| lars91 |
Gepost op: 9 Feb 2010, 11:23
|
||
![]() |
wat nu weer -------------------- Ons aller Ajax
Save Water, drink Beer |
||
| ravinder |
Gepost op: 9 Feb 2010, 12:21
|
||||
![]() |
eh, hallo! heb de site diep in de nacht aangemaakt. verdere postings zullen zeker komen... -------------------- ''live long and prosper''
|
||||
| Krosmo |
Gepost op: 9 Feb 2010, 14:09
|
||||||
|
|
Diep in de nacht? Zo kom je helemaal niet van het beeld van de luie hindoe af Raaf -------------------- Ik hoef geen rechten, doe mij maar vrijheid.
|
||||||
| dreetje |
Gepost op: 9 Feb 2010, 19:33
|
||||||||
![]() |
Volgens mij is ie een vampier. -------------------- My life is a failure, but I'm a success.
|
||||||||
| De-Das |
Gepost op: 9 Feb 2010, 19:48
|
||||||||||
![]() |
Yep, maar hij schijnt eigenlijk nooit de moeite te nemen om een maagd te bijten dus ja ... -------------------- God created man, colonel Samuel Colt made them equal
||||||||||