Dat vind ik nou stom! (deel 4)![]() |
| Welkom Gast [ Aanmelden · Registreer] |
Dat vind ik nou stom! (deel 4)| Kaaiman |
Gepost op: 11 Sep 2009, 18:16
|
![]() |
dat ik moet pissen, maar geen zin heb om op te staan
-------------------- This is how it must feel like when everything stops.............
But not for us.......cause we can't, we can not get enough "Racen is, was en blijft mijn leven. Tot de dood ons scheidt" Kevin Schwantz |
| Veritas |
Gepost op: 11 Sep 2009, 19:01
|
|
|
You lucky dog!! Dat lukt mij nooit meer...ik moet snel gaan of ik seik in m'n broekie... |
| Kaaiman |
Gepost op: 11 Sep 2009, 20:07
|
||
![]() |
Focussen dude, keep focust! -------------------- This is how it must feel like when everything stops.............
But not for us.......cause we can't, we can not get enough "Racen is, was en blijft mijn leven. Tot de dood ons scheidt" Kevin Schwantz |
||
| Krosmo |
Gepost op: 12 Sep 2009, 12:26
|
|
|
Dat de zomer hier voorbij lijkt
-------------------- Ik hoef geen rechten, doe mij maar vrijheid.
|
| JoBo1976 |
Gepost op: 12 Sep 2009, 12:28
|
|
|
Volgens mij zou het dit weekend nog prima nazomer weer zijn hier......maar daar is BG toch?
|
| Krosmo |
Gepost op: 12 Sep 2009, 12:38
|
||
|
|
Klopt -------------------- Ik hoef geen rechten, doe mij maar vrijheid.
|
||
| Mofo |
Gepost op: 17 Sep 2009, 21:02
|
|
|
Ik zou toch zweren dat er een 'meest irritante reclame' topic bestond hier
Enniewee; het reclamebureau voor Hi blijft zichzelf overtreffen; nu weer met een adhd negerin die haar telefoonboek of zo kwijt is...damn, damn, damn -------------------- "don't ask me what I think of you, I might not give the answer that you want me to"
"And through the window in the wall Come streaming in on sunlight wings A million bright ambassadors of morning" 49% son of a bitch, 51% motherfucker |
| Freddie |
Gepost op: 17 Sep 2009, 21:18
|
||
|
|
ja, echt.. de fik er in Maar die frans bauer reclame is ook aardig irritant -------------------- They can buy, but can't put on my clothes...
I don't want to limp for them to walk... Never would have known of me before... I don't want to be held in your debt... I'll pay it off in blood, let I be wed... I'm already cut up and half dead... I'll end up alone like I began... |
||
| hardrijder |
Gepost op: 17 Sep 2009, 23:02
|
||||
![]() |
Die totale campagne is tergend. Die reclames met Natasja Froger en Maurice de Hond waren even irritant. Vooral die met de Hond -------------------- Duurzame economische groei: Realiseerbaar doel of een onmogelijk scenario?
It's not how much we have, but how much we enjoy that makes hapiness L'Afrique, continent des possibilités! Water means life, supplying it means giving opportunity's |
||||
| Sonic |
Gepost op: 17 Sep 2009, 23:46
|
||||
![]() |
Frans: 'Hoe heet je eigenlijk?' Vrouwtje: 'Sofie' Frans: 'Oh' bijzonder geslaagde reclame -------------------- "Laws are like cobwebs, which may catch small flies, but let wasps and hornets break through."
- Jonathan Swift, 1707 "Le cinéma est une invention sans avenir" - Louis Lumière, 1885 |
||||
| ravinder |
Gepost op: 17 Sep 2009, 23:52
|
||||||
![]() |
-------------------- ''live long and prosper''
|
||||||
| o_povo |
Gepost op: 18 Sep 2009, 06:47
|
||||||
![]() |
Dat vrouwtje heeft trouwens een bijzonder merkwaardig hoofd. -------------------- "Zeg uh, hoe heet je eigenlijk?"
"Sofie." "Oh." |
||||||
| hardrijder |
Gepost op: 19 Sep 2009, 23:21
|
![]() |
toto vergeten in te vullen
-------------------- Duurzame economische groei: Realiseerbaar doel of een onmogelijk scenario?
It's not how much we have, but how much we enjoy that makes hapiness L'Afrique, continent des possibilités! Water means life, supplying it means giving opportunity's |
| Veritas |
Gepost op: 19 Sep 2009, 23:39
|
|
|
Wat zou je gaan doen Rijder als je 5 miljoen euro won of zoiets? |
| dreetje |
Gepost op: 19 Sep 2009, 23:48
|
||
![]() |
Een dikke vette milieuvervuilende Ferrari kopen waarschijnlijk. -------------------- My life is a failure, but I'm a success.
|
||
| ravinder |
Gepost op: 20 Sep 2009, 01:38
|
||
![]() |
je zou zondag nog kunnen proberen mee te pakken! -------------------- ''live long and prosper''
|
||
| Krosmo |
Gepost op: 20 Sep 2009, 09:57
|
|
|
Bedoeld hij niet de toto van hier.....
-------------------- Ik hoef geen rechten, doe mij maar vrijheid.
|
| Maurice |
Gepost op: 20 Sep 2009, 11:51
|
![]() |
Ik stond gisteren achter een politie-auto achter een stoplicht en deze reed, zonder sirene en zwaailicht, op een gegeven moment door rood!!!! Voortaan noteer ik altijd het nummer en dien ik gelijk een klacht in. Die klerelijers hebben mij laatst gepakt voor fietsen op de busbaan dus als ik ze kan irriteren zal ik dat zeker niet laten
-------------------- 'Mijn vader zei altijd: "Harrie zorg nou dat je zo weinig mogelijk ken, dan vragen ze je ook nergens voor". (Harrie Jekkers)
|
| dreetje |
Gepost op: 20 Sep 2009, 13:14
|
||
![]() |
Ik rijd ook wel eens zonder sirene en zwaailicht door rood. -------------------- My life is a failure, but I'm a success.
|
||
| Maurice |
Gepost op: 20 Sep 2009, 13:15
|
||||
![]() |
Maar jij geeft mij geen bekeuring voor over de busbaan rijden. -------------------- 'Mijn vader zei altijd: "Harrie zorg nou dat je zo weinig mogelijk ken, dan vragen ze je ook nergens voor". (Harrie Jekkers)
|
||||
| hardrijder |
Gepost op: 20 Sep 2009, 14:25
|
||
![]() |
correct -------------------- Duurzame economische groei: Realiseerbaar doel of een onmogelijk scenario?
||
| Veritas |
Gepost op: 20 Sep 2009, 19:38
|
||||
|
|
Nou heb je nog mijn vraag niet beantwoord... Ik voel me soms als een profeet in de woestijn... |
||||
| Kaaiman |
Gepost op: 20 Sep 2009, 20:38
|
||||||
![]() |
profeet zou ik het niet willen noemen, meer een roepende! -------------------- This is how it must feel like when everything stops.............
||||||
| Veritas |
Gepost op: 20 Sep 2009, 20:41
|
||||||||
|
|
Een roepende profeet dan? Maakt toch niets uit, want niemand hoort het.. |
||||||||
| hardrijder |
Gepost op: 20 Sep 2009, 21:03
|
||||||||||
![]() |
welke vraag? -------------------- Duurzame economische groei: Realiseerbaar doel of een onmogelijk scenario?
||||||||||