Politiek (deel 2), Voor de politicussen onder ons![]() |
| Welkom Gast [ Aanmelden · Registreer] |
Politiek (deel 2), Voor de politicussen onder ons| Kaaiman |
Gepost op: 18 Jun 2009, 20:54
|
![]() |
veel plezier...
-------------------- This is how it must feel like when everything stops.............
But not for us.......cause we can't, we can not get enough "Racen is, was en blijft mijn leven. Tot de dood ons scheidt" Kevin Schwantz |
| ravinder |
Gepost op: 12 Aug 2009, 12:28
|
![]() |
-------------------- ''live long and prosper''
|
| ravinder |
Gepost op: 12 Aug 2009, 12:33
|
![]() |
|
| nickwinkelman |
Gepost op: 13 Aug 2009, 11:34
|
|
|
Politicussen??
|
| hardrijder |
Gepost op: 13 Aug 2009, 11:41
|
||
![]() |
Wow, half jaartje pauze genomen? -------------------- Duurzame economische groei: Realiseerbaar doel of een onmogelijk scenario?
It's not how much we have, but how much we enjoy that makes hapiness L'Afrique, continent des possibilités! Water means life, supplying it means giving opportunity's |
||
| ravinder |
Gepost op: 9 Nov 2009, 21:20
|
![]() |
was sarkozy wel bij de val van de muur?
|
| wieleridioot |
Gepost op: 9 Nov 2009, 21:21
|
![]() |
Geen idee, dat is toch alweer een tijdje geleden he..
-------------------- Je moet niet dronken dat ik denken ben!!
|
| dreetje |
Gepost op: 9 Nov 2009, 21:28
|
||
![]() |
Dat wil ie ons in ieder geval graag laten geloven. -------------------- My life is a failure, but I'm a success.
|
||
| ravinder |
Gepost op: 12 Nov 2009, 13:59
|
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ''live long and prosper''
|
| wieleridioot |
Gepost op: 12 Nov 2009, 14:04
|
![]() |
Wat een held is het ook
Wel jammer dat ze hem niet op het shirt van Zidane hebben geplakt, Djorkaeff was een grote prutser natuurlijk. -------------------- Je moet niet dronken dat ik denken ben!!
|
| Veritas |
Gepost op: 12 Nov 2009, 21:20
|
|
|
Sarkozy...joodse Hongaar... |
| Freddie |
Gepost op: 12 Nov 2009, 22:44
|
|
|
-------------------- They can buy, but can't put on my clothes...
I don't want to limp for them to walk... Never would have known of me before... I don't want to be held in your debt... I'll pay it off in blood, let I be wed... I'm already cut up and half dead... I'll end up alone like I began... |
| Mofo |
Gepost op: 12 Nov 2009, 22:54
|
||
|
|
What a lucky cock he is indeed -------------------- "don't ask me what I think of you, I might not give the answer that you want me to"
"And through the window in the wall Come streaming in on sunlight wings A million bright ambassadors of morning" 49% son of a bitch, 51% motherfucker |
||
| dreetje |
Gepost op: 13 Nov 2009, 01:44
|
![]() |
Sarkozy.. Was dat niet die totaal onbekende schaatser die bij de laatste Elfstedentocht net voor de finish ingehaald werd?
-------------------- My life is a failure, but I'm a success.
|
| ravinder |
Gepost op: 15 Dec 2009, 23:58
|
![]() |
|
| dreetje |
Gepost op: 16 Dec 2009, 00:41
|
||
![]() |
Geert Wilders doe er iets aan!! -------------------- My life is a failure, but I'm a success.
|
||
| Freddie |
Gepost op: 16 Dec 2009, 07:15
|
||
|
|
-------------------- They can buy, but can't put on my clothes...
I don't want to limp for them to walk... Never would have known of me before... I don't want to be held in your debt... I'll pay it off in blood, let I be wed... I'm already cut up and half dead... I'll end up alone like I began... |
||
| Veritas |
Gepost op: 16 Dec 2009, 17:28
|
||
|
|
Lijkt Brabant wel... De Angeles klept in de verte... |
||
| hardrijder |
Gepost op: 16 Dec 2009, 18:27
|
||||
![]() |
Angelus? -------------------- Duurzame economische groei: Realiseerbaar doel of een onmogelijk scenario?
It's not how much we have, but how much we enjoy that makes hapiness L'Afrique, continent des possibilités! Water means life, supplying it means giving opportunity's |
||||
| Veritas |
Gepost op: 16 Dec 2009, 18:57
|
||||||
|
|
Ja Angelus...de kerktoren klept voor de Angelusmis... |
||||||
| hardrijder |
Gepost op: 16 Dec 2009, 18:59
|
||||||||
![]() |
-------------------- Duurzame economische groei: Realiseerbaar doel of een onmogelijk scenario?
||||||||
| Veritas |
Gepost op: 16 Dec 2009, 20:26
|
||||||||||
|
|
Nee, dat klopt, maar ik ken het nog het oude lied/gedicht van onbekende dichter uit mijn Lyceumtijd. Men vermoedde dat de dichter Geerten Gosaert was (???) en een ander verhaal was dat het gedicht was gebaseerd op de torenklok van de St. Jan's kerk in Linschoten: Het Angelus Het Angelus klept in de verte in tonen zo zuiver en hel De grootmoeder knielt op de drempel De kinderen zij staken hun spel. Grootmoeder bidt: Onze Vader De kinderen zeggen 't haar na Een zonnestraal glijdt door het loover een glimlach, een glimlach van 's Heeren gena Zij bidt 'O God schenk uwe zegen ook over dee'z kinderkes klein en wees hun nabij met uw liefde als ik niet meer bij hen kan zijn' Grootmoeder bidt: Onze Vader De kinderen zeggen 't haar na Een zonnestraal glijdt door het loover een glimlach, een glimlach van 's Heeren gena |
||||||||||
| hardrijder |
Gepost op: 16 Dec 2009, 20:30
|
||
![]() |
Mooie tekst! -------------------- Duurzame economische groei: Realiseerbaar doel of een onmogelijk scenario?
||
| ravinder |
Gepost op: 14 Jan 2010, 00:16
|
![]() |
die rutte zit ook geforceerd dominant te doen, schattig.
|
| ravinder |
Gepost op: 14 Jan 2010, 00:54
|
![]() |
is het nou echt zo dat de kamer niet op de hoogte was van een verzoek van de vs?
|