TT van Assen, prachtigste motorevenement van Nederland![]() |
| Welkom Gast [ Aanmelden · Registreer] |
TT van Assen, prachtigste motorevenement van Nederland| Eltinkfan |
Gepost op: 17 Jun 2005, 16:06
|
![]() |
Wie wint de TT van Assen en wie komt.
-------------------- Sommige mensen gaan op vakantie om te vergeten, en als ze hun koffer opendoen blijkt dat gelukt te zijn.
|
| lamemaar |
Gepost op: 17 Jun 2005, 21:53
|
![]() |
Het zal Rossi wel weer worden, maar ik ga er niet heen. Ben er al wel een paar keer langs gereden en zag dat het wel een groot feest was op die weilanden naast de snelweg.
-------------------- In life irresistible, in death irreplaceable...
|
| boogerdfan! |
Gepost op: 18 Jun 2005, 20:37
|
![]() |
Gibernau op pole.
Gibernau rijdt 20 ronden aan de leiding in de laaste paar ronden rossi er overheen. -------------------- De beste 'nummer 10' .... Dennis Bergkamp
Heeft Dennis Bergkamp drie voeten?, in Hard Gras 13, december 1997 |
| wieleridioot |
Gepost op: 21 Jun 2005, 22:26
|
||
![]() |
is een beetje standaard aan het worden idd. Ik hoop dat Gibernau Rossi eindelijk een keer achter hem kan houden. Of dat Rossi een keer van z'n motor valt. Dat is ook al een hele tijd geleden dat dat gebeurde. -------------------- Je moet niet dronken dat ik denken ben!!
|
||
| 77EMIEL77 |
Gepost op: 22 Jun 2005, 10:57
|
![]() |
Ben er 3 jaar geleden geweest! Mooi evenement!
Rossi wint in de Moto GP Pedrosa in de 250CC en 125cc ken ik niet veel rijders van. |
| Eltinkfan |
Gepost op: 22 Jun 2005, 15:13
|
||
![]() |
125 CC hoop ik op Kallio, ook hopen voor een goed resultaat voor Raymond Schouten. De 125 CC zal tussen, Luthi, Simoncelli, Kallio, Pasini, Faubel en Talmacsi zijn. De 125 CC is altijd een grote strijd geweest. -------------------- Sommige mensen gaan op vakantie om te vergeten, en als ze hun koffer opendoen blijkt dat gelukt te zijn.
|
||
| Dreetjeuh |
|
|
|
ik denk Rossi lorenzo en kallio
|
| Kaaiman |
Gepost op: 24 Jun 2005, 14:35
|
||
![]() |
Dank je voor dit topic Ben gisteren naar de training geweest, de sfeer was weer geweldig. Had er eigenlijk willen blijven, maar er wasnog werk te doen. Maar vannacht gaan we weer, wordt weer fantastisch. Ga nu voor de 15e keer, onafgebroken. Gokje uitslagen: MotoGP 1. Rossi 2. Gibernau 3. Melandri/Hayden; 250 1. Porto 2. Pedrosa 3. Stoner; 125 1. Kallio 2. Pasini 3. Talmasci; Hoop wel dat het close batling wordt in de MotoGP, maar de verschillen onderling zullen wel redelijk zijn. Hopelijk weet Schouten nog een puntje te pakken, is leuk voor hem en ook voor het publiek. Hoop wel dat Patrick Lakerveld de EK250 weet te worden, mooie afsluiting voor het weekend. -------------------- This is how it must feel like when everything stops.............
But not for us.......cause we can't, we can not get enough "Racen is, was en blijft mijn leven. Tot de dood ons scheidt" Kevin Schwantz |
||
| Eltinkfan |
Gepost op: 24 Jun 2005, 20:11
|
||||
![]() |
Alsje Kaaiman -------------------- Sommige mensen gaan op vakantie om te vergeten, en als ze hun koffer opendoen blijkt dat gelukt te zijn.
|
||||
| Kaaiman |
Gepost op: 22 Jul 2005, 11:14
|
![]() |
Het was weer genieten aan de Stekkenwal. Volgend jaar weer, van plan om het hele weekend te gaan.
Volgende week naar de MotoGP op de Sachsenring in Duitsland. Zijn er hier nog meer Liefhebbers die daar gaan kijken ???? -------------------- This is how it must feel like when everything stops.............
But not for us.......cause we can't, we can not get enough "Racen is, was en blijft mijn leven. Tot de dood ons scheidt" Kevin Schwantz |
| lamemaar |
Gepost op: 25 Jul 2005, 12:58
|
||
![]() |
Ik kijk wel naar de BBC...... Veel plezier!!!! -------------------- In life irresistible, in death irreplaceable...
|
||
| Kaaiman |
Gepost op: 25 Aug 2005, 12:35
|
![]() |
Zijn er nog mensen hier die naar de Superbikes gaan op Assen 4 sept. ??
-------------------- This is how it must feel like when everything stops.............
| dreetje |
Gepost op: 25 Aug 2005, 15:08
|
![]() |
Denk het niet. Jij wel?
-------------------- My life is a failure, but I'm a success.
|
| De-Das |
Gepost op: 25 Aug 2005, 15:15
|
![]() |
Ik ook niet (meer) helaas is het wk Superbike door de regelverandering lang niet zo leuk meer.
-------------------- God created man, colonel Samuel Colt made them equal
Als twee mensen het volledig met elkaar eens zijn heeft er (waarschijnlijk) slechts één nagedacht. (Conrad Adenauer) If you talk behind my back, you're in a great position to kiss my ass Immer, wenn´s mich umhaut und mir schwindet der Humor, stell ich mir Politiker beim Ficken vor. (Götz Widmann ) |
| Kaaiman |
Gepost op: 25 Aug 2005, 16:45
|
||
![]() |
Waarschijnlijk wel nu, omdat ik geblesseerd ben en toch niet kan voetballen wil ik graag eens op Assen de Superbikes zien. Normaal begint mijn competitie dan dus dan houdt het op om te gaan kijken, dus ja .......... ieder nadeel heb ook zo zijn voordeel. -------------------- This is how it must feel like when everything stops.............
||
| De-Das |
Gepost op: 25 Aug 2005, 17:32
|
||||
![]() |
In de tijd van Foggy en Chili enzo ben ik er een aantal jaren achterelkaar geweest. Vooral de sfeer (met veel engelsen) vond ik erg leuk. -------------------- God created man, colonel Samuel Colt made them equal
Als twee mensen het volledig met elkaar eens zijn heeft er (waarschijnlijk) slechts één nagedacht. (Conrad Adenauer) If you talk behind my back, you're in a great position to kiss my ass Immer, wenn´s mich umhaut und mir schwindet der Humor, stell ich mir Politiker beim Ficken vor. (Götz Widmann ) |
||||
| lamemaar |
Gepost op: 25 Aug 2005, 18:22
|
![]() |
Nee, ik ook niet. Ga liever naar autoraces.
-------------------- In life irresistible, in death irreplaceable...
|
| Kaaiman |
Gepost op: 25 Aug 2005, 21:02
|
||
![]() |
Als ik dus moet kiezen tussen tussen F1 en MotoGP, dan hoef ik nog eens niet te kiezen. MotoGP dus -------------------- This is how it must feel like when everything stops.............
||
| dreetje |
Gepost op: 25 Aug 2005, 21:25
|
||||
![]() |
Al was het alleen al vanwege de toegangsprijzen. Het goedkoopste F1-kaartje is nog altijd 3 à 4 keer duurder dan een kaartje voor bijvoorbeeld de TT. -------------------- My life is a failure, but I'm a success.
|
||||
| Kaaiman |
Gepost op: 25 Aug 2005, 22:59
|
||||||
![]() |
Dat zeker, maar ook de race en sfeer zijn mooier en beter. -------------------- This is how it must feel like when everything stops.............
||||||
| dreetje |
Gepost op: 26 Aug 2005, 00:23
|
||||||||
![]() |
Ik ben nog nooit naar een F1-race geweest, maar wel al tig keer naar de TT en ook een paar keer naar Francorchamps toen daar nog met motoren geraced werd. Het motorvolk is toch wat relaxter, hoewel het er bij de DTM ook wel prettig aan toe gaat. -------------------- My life is a failure, but I'm a success.
|
||||||||
| Kaaiman |
Gepost op: 18 Jun 2006, 22:02
|
![]() |
Wie gaat er dit jaat nog meer naar het grootste sportevenement van ons land ?
ik in ieder geval wel, voor de 13r keer op rij alweer -------------------- This is how it must feel like when everything stops.............
| boogerdfan! |
Gepost op: 19 Jun 2006, 13:07
|
![]() |
Mag hopen dat al die blessures meevallen.
-------------------- De beste 'nummer 10' .... Dennis Bergkamp
Heeft Dennis Bergkamp drie voeten?, in Hard Gras 13, december 1997 |
| J.Ullrich |
Gepost op: 19 Jun 2006, 15:53
|
||
![]() |
Mijn buurjongens en buurman. -------------------- Thomas Dekker en Linus Gerdemann de Gouden Piepkuikens van Europa
|
||
| Kaaiman |
Gepost op: 20 Jun 2006, 11:00
|
||||
![]() |
Dat je niet meegaat, ben je een keer op het grootste ééndaagse sportevenement van ons land geweest. -------------------- This is how it must feel like when everything stops.............
||||